11 Dec

Raport calitativ – decembrie 2013

Raport calitativ
Retea :Cora
Perioada :20-23.12.2013

1.Opinia clientilor cu privire la sesiunea de sampling organizata;
Campania a fost foarte bine primita in randul consumatoriilor.Promoterii au intalnit consumatori care cunosc produsul, l-au achizitionat din diverse locatii si care au ramas fideli brand-ului.Au exista si clienti care nu mai incercase pana acum Fresh-ul din mere de Itesti insa au ramas surprinsi de gustul natural al produsului.
2. Reactia clientilor in legatura cu produsul promovat;
Majoritatea clientilor pun foarte mare accent pe sănătatea lor de aceea un principal motiv care stă la baza alegerii acestui produs, suc natural de mere cu antioxidanti naturali, este acela de a le oferi oamenilor produse cât mai naturale si mai sănătoase, la preturi avantajoase.
Multi consumatori au sustinut ca sucul este natural fara zahar, cu un gust specific, dar au existat si consumatori care au afirmat contrariul.
Fresh-ul din mere de Itesti a fost foarte bine cotat in fata clientilor, prin urmare acesta s-a vandut foarte bine.
Consumatorii de băuturi necarbonatate sunt, în general, persoane preocupate mai mult de sănătatea lor, cu venituri medii si peste medie.
Sunt în general oameni cu studii medii si superioare care provin din mediul urban. Sunt oameni activi, dinamici, moderni, cu un loc de muncă foarte solicitant, tot timpul în grabă, cărora le place să încerce lucruri noi si le pasă de imaginea lor.

WP_20131016_12_03_48_Pro
3. Opinia consumatorilor in ceea ce priveste interesul manifestat fata de informatiile comunicate de catre echipele de promoteri;
Consumatorii au fost foarte receptivi si interesati de informatiile comunicate de echipele de promoteri, fiind interesati atat de informatiile legate de producator dar mai ales de ingrediente si modul in care sunt ambalate.
4.Pozitia consumatorilor in ceea ce priveste pretul produselor:
Majoritatea consumatorii au afirmat faptul ca pretul este unul rezonabil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *